عطر زنانه خاص - خوش آرا

قبل از اینکه رایحه های تک جنسیت در جهان رایحه رایج باشد ، چیزی در مورد زنی که ادکلن مردانه پوشیده بود تابو بود. انجام این کار به صورت کلیشه ای بسیار تلویحی به این معنی است که پوشنده با قوانین خودش بازی می کند ، در زیبایی ناهمواری زندگی می کند که خود تعیین شده و قدرتمند است (البته کنایه از این است که بدون در نظر گرفتن بوی زن ، از عزم و قدرت استفاده می شود).

همراه با انجمن های بویایی اولیه تعصب جنسیتی ، بازاریابی در پشت رایحه ای است که Belinda Smith ، عطرساز و بنیانگذار ST است. ROSE ، یک عطر تمیز و یک عطر لوکس ، توضیح می دهد که می تواند بسیار جذاب باشد. وی می گوید: "چگونه یک محصول خوشبو بسته بندی می شود ، بطری ، نام ، بازاریابی در اطراف آن ... که باعث می شود تا چگونه درک شود." "داشتن ایده آل های مردانه یا زنانه از پیش تعیین شده مطمئناً می تواند در برداشت ما از یک عطر تأثیر بگذارد ، حتی تصمیم ما قبل از اینکه آن را از نزدیک تجربه کنیم."

بنابراین مارک های معطر چه نوع رایحه هایی را خاص مردان می دانند؟ جیسنته رنه ، بنیانگذار Maison Jacynthe ، یک مارک تمیز برای زیبایی و سبک زندگی می گوید: "اسانس وتیور یکی از مورد علاقه من برای آقایان است. تمام رزین ها ، به ویژه مرم و کاج ، و همچنین یادداشت های چوبی و مرکبات ، رایحه های سنتی مردانه هستند. ".

برای خرید عطر زنانه خاص به سایت خوش آرا مراجعه کنید.

در انتهای دیگر طیف ، اسمیت می گوید وقتی صحبت از رایحه های زنانه می شود ، شما اغلب "گلهایی مانند سوسن یا یاسمن و همچنین مشک های نرم را مشاهده می کنید که همیشه" زنانه "دیده می شدند.

چیزی به نام عطر ذاتی مردانه یا زنانه وجود ندارد ، اما این بدان معنا نیست که برخی از رایحه ها را حتی به صورت ناخودآگاه به دودویی جنسیتی نسبت نمی دهیم. رنه می گوید: "برخی از مردان گل رز را دوست دارند - بوی آنها آنها را به حرکت در می آورد و باعث می شود از آنها مراقبت شود." "برخی از خانم ها ، مانند من ، عاشق نت های چوبی و رزین ها هستند ، زیرا اعتماد به نفس را تقویت می کنند."

قرار گرفتن در معرض "جنسیت" یک عطر می تواند محدودیت هایی داشته باشد ، خصوصاً اینکه یکی از تعیین کننده ترین عوامل در یافتن رایحه امضای شما نحوه پوشاندن رایحه بر روی شماست. اسمیت می گوید: "ترفند رایحه این است که همچنین باید ما را دوست بدارد - پوست ما واقعاً مهمترین عامل چگونگی فرسایش رایحه است."

عطر می تواند به طرز وحشیانه ای دگرگون کننده باشد و آنچه شما را مجذوب یک پارادوکس خوشمزه می کند. اسمیت می گوید: "آنچه به سوی شما جلب می شود و تمایلات شخصی شما بی نظیر است ، درست مثل غذاهای شیرین یا خوش طعم." وقتی نوبت به بو می رسد ، او مردم را ترغیب می کند تا درباره "آب نامرئی داخل" فکر کنند. او ادامه می دهد ، "این همان چیزی است که مردم عاشق آن می شوند ؛ با آن رویا دیدن کنید. این شما را حمل می کند ، اغوای شما می کند یا زمین می زند." پس چه لذتی داری؟ اگر در مورد ادکلن بعدی خود به دنبال الهام از جنسیت هستید ، زنان واقعی در رایحه های مردانی که بیشتر از همه دوستشان دارند به بازار عرضه می شوند.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: